Top

Klantenservice, Feestartikelen online bestellen, Interwens.nl

Klantenservice


Bereikbaarheid
Klantenservice is altijd bereikbaar via e-mail op kadoservice@adw-internetmarketing.nl 

Vragen en klachten
Wij doen ons uiterste best om u zo compleet mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch nog vragen of klachten hebben dan verzoeken wij u om ons per
e-mail kadoservice@adw-internetmarketing.nl te berichten: wij beantwoorden uw e-mail altijd binnen 24 uur, en in de meeste gevallen zelfs binnen 12 uur.

Privacy
Bescherming van de privacy van onze relaties is belangrijk voor ons. Voor zover er op ons wettelijke of andersoortige regels ter zake van privacy van toepassing zijn, zullen wij deze respecteren en naleven.

Uw persoonlijke gegevens
We zullen uw persoonlijke gegevens zonder uw toestemming niet ter beschikking stellen aan derden, met uitzondering van derden die worden ingeschakeld bij de uitvoering van uw bestelling. Uw persoonlijke gegevens kunnen altijd door u worden opgevraagd en indien nodig gewijzigd of verwijderd worden.
We waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen.

Technische vereisten
Om op de juiste wijze op onze website te winkelen, dient u te beschikken over een moderne browser (Microsoft Internet Explorer versie 7.0 of hoger, Netscape Navigator versie 7.0 of hoger) en een Flash player Plugin. Onze site is op iedere resolutie goed te bekijken.

Hoe kan ik bij u artikelen bestellen?
U kunt heel eenvoudig artikelen bestellen via onze volledig geautomatiseerde online webwinkel. U klikt op een categorie en vervolgens op een foto om de omschrijving van het artikel te bekijken. 

Afleveringskosten
Alle vermelde prijzen in onze webwinkel zijn inclusief 21% BTW.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
  • iDeal via Mollie.nl 
Wanneer wordt de bestelling bezorgd?
Artikelen worden uitsluitend afgeleverd binnen Nederland. Mits op voorraad, worden artikelen die u op werkdagen bestelt, binnen 1-2 werkdagen (na betaling) geleverd.
Dit is meestal binnen 24 uur.

Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan bedraagt de levertijd 3-5 dagen afhankelijk van waar het artikel vandaan moet komen. Blijkt het artikel helemaal niet meer leverbaar, dan hoort u dat vrijwel onmiddellijk. (Ma t/m vrij). Bent u niet thuis dan kan het zijn dat het pakje bij de buren wordt aangeboden. Zo niet, dan krijgt u een briefje in de bus dat u het pakketje gedurende 3 weken nog kunt afhalen. U kunt uw pakket wel op een ander adres laten bezorgen waarvan u zeker weet dat daar wel iemand aanwezig zal zijn, om het pakket in ontvangst te nemen.

Verzendkosten Nederland
De verzendkosten worden automatisch berekend aan de hand van het aantal artikelen en het totaalgewicht van uw bestelling. 

Heb ik een e-mail adres nodig om te kunnen bestellen?
Ja, middels e-mail ontvangt u een bevestiging van uw bestelling.
Let op dat u het juiste e-mail adres invult.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?
Ja, indien u vooraf betaald kan het factuuradres verschillen van het afleveradres. Postbusnummers kunnen niet worden verwerkt als afleveradres.

Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd via een automatische ordebevestiging. Er wordt in onze online winkel op de bestelpagina automatisch een orderbevestiging gegenereerd, welke u voor uw eigen administratie kunt uitprinten.

Ontvang ik een aankoopbewijs?
De bestelling gaat vergezeld van een nota. Deze nota geldt als aankoopbewijs.


Herroepingrecht bij levering van producten
  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst (Het Track & Trace systeem geeft aan wanneer uw bestelling is afgeleverd) van het product door of namens de consument.
  2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
  3. Eén e-mail naar kadoservice@adw-internetmarketing.nl is voldoende om uw bestelling te annuleren. Vermeld duidelijk uw naam en ordenummer. U krijgt dan een bevestiging van ons dat wij uw bestelling hebben geannuleerd. Mocht u al online betaald hebben, dan krijgt u het volledige bedrag teruggestort op uw bankrekening. Vermeld in dit geval ook uw bankgegevens.
Kosten in geval van herroeping
  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingrecht, komen de kosten van terugzending voor zijn rekening.
  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
Uitsluiting herroepingrecht
  1. Indien de consument niet over een herroepingrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
  2. Uitsluiting van het herroepingrecht is slechts mogelijk voor producten: die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument.